joi, 9 septembrie 2010

Buburuza

Azi am terminat, in sfarsit, darul pentru Alexandra.Nu este tocmai ceea ce as fi vrut eu sa fie, dar seamana putin... In fine.
Va prezint cea mai enervanta buburuza.

De ce? Pentru ca, dupa nenumarate faceri si desfaceri, inainte sa-i aplic si bulinele, numai gargarita nu parea a deveni. Vorba Alexandrei: " Parca e o soseata!" Exact ce aveam nevoie in momentul in care ma hotarasem sa nu mai stric ce-am facut, sa las asa, sa vedem ce-o sa iasa. Si n-am mai stricat. Am continuat, hotarata sa-mi insusesc eu viitorul penar cu pretentii de forma de buburuza, in cazul in care rezultatul final ar fi continuat sa-i displaca domnisoarei.N-a fost cazul. Odata ce i-a vazut si ochisorii a ramas incantata.
Trebuie sa mentionez ca n-am mai facut niciodata ceva asemanator.E doar inceputul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu