Pasta de corcoduse

           ... pentru acrit ciorbele si nu numai. Am citit ca cineva a acrit cu aceasta pasta, care are consistenta unui bulion, salate si chiar le-a dat un gust nemaipomenit de bun. Si e asa simplu de preparat!
Eu am folosit corcoduse verzi, necoapte, dar cu samburele intarit si cu un diametru de aproximativ 2 cm. Curatate de codite, spalate, apoi fierte cat sa se poata pasa, le-am separat pulpa de sambure si de cojite folosind o strecuratoare pentru paste. Borcanele in care am pus acest "bulion" de corcoduse au fost apoi sterilizate prin fierbere intr-o cratita pe fundul careia am asezat in prealabil un prosopel de bucatarie.
Si gata! Ca sa probez si eu acest preparat am si "trantit" o ciorba de pasare pe care am acrit-o cu pasta de corcoduse. Vreo 6 linguri au fost de-ajuns pentru 6 litri de ciorba. Rezultatul: delicios!

Comentarii

Postări populare